21 januari 2008

Introduktion

Hej och välkomna till våran blogg. Jag, Pontus, kommer att vara eran kapten och Clement eran flygvärdinna. Vi anser oss själva vara definitionen av "lathet", därför bestämde vi oss för att slå våra påsar ihop och göra en gemensam blogg. Vi har oerhört mycket ordbajs inom oss men samtidigt också lika mycket ork som en 90-åring med amputerade ben, så därför borde vi, om allt går som det ska, kunna uppnå en normal människas frekvens av bloggande.

Ni har säkert sett oss steka längst fram i vip-kön på alla innekrogar... men då har ni även missat delen där vi blir tillsagda att gå och ställa oss sist i kön också! Här nedan följer en kort presentation:

Som ja nu tydligen på ett helt opassande sätt blev ja presenterad som Clement alias Clemme.
Ja är för gammal för denna stad hela 21 bast och redan mer erfaren än Paris i sängen. Ni får själv välja mellan staden eller kändisen. Ja är både gammal i själen och festgalen och ja hoppas ni som träffat mig förut fortfarande vill veta mer om mig, ja är som choklad en bit sen är man fast för alltid. Ni kommer nog lära känna mig genom bloggen och ja hälsar er varmt välkomna till våran blogg och nu ska ja låta min sidekick ta över ordet igen.

Sidekick? Vad snackar du om? Jag är skumpa och du lingondricka. Jag är filét mignon och du är korv med bröd. Skämt åsido. Om du inte menade kändisen Paris så undrar jag hur staden kunde få plats i sängen förresten? Du kanske kan svara på det. Jag är P, kort för Pontus. Också 21 år gammal. De som säger att 21 år inte är en ålder har fel, kolla upp det på Wikipedia. Jag glider omkring och ger Östersund en stänk av schtek. Hoppas någon själ därute orkar läsa vårat skit, för det skulle vara jobbigt att ha slängt bort fem minuter i onödan annars.

2 kommentarer:

Bagarn sa...

Välkommna tillbaka! eller hur man ska säga det :P

Anonym sa...

Om det inte hade varit för Clemme hade jag aldrig hittat hit, och TACK! Ni är underbara vänner och bloggare ;) I love IT! Jag vet att jag numera kommer följa utvecklingen av era underhållande "stekar" liv :p och förundras av hur mkt skit eller kunskap ni besitter under de där välfixade frisyrerna hahahaa
Jag tror garanterat ni överlever bloggträsket och Clemme, P är faktiskt liiiite vassare hela tiden tycker jag ;) Puss på er bägge från Jönköping