21 juli 2008

Nostalgi och Krismånad

Ja ber om ursäkt för att ja inte skrivit något under juli men de beror på ja inte haft något internet och ja har fortfarande inte de.
Iaf så är detta min sista vecka i östersund och ja vill bara tacka er för dem två härliga år ja bott här i Östersund och på återseende dem få gånger ja kommer besöka östersund framöver. Kommer troligtvis ner under yran men ja kommer inte gå in på själva yran men på stan lär ni nog se mig men efter de kommer de dröja otroligt länge innan ni ser mig igen.
Ja börja jobba redan på söndag på mitt nya jobb i Umeå under ledning av min otroligt snygga utbildningslärare.

Ja måste säga de här var en av dem värsta månaderna i mitt liv och även om de har varit förjävligt och fortfarande är så ja har lärt mig så otroligt mkt av den.

Nu sitter ja redan här i Umeå har gått första dagen på jobbet verkar vara rätt skönt folk ja ska jobba med vi är en ny grupp på cirka 15 pers.
Nu ska jag inte få er grabbar att tro tjejerna i min grupp är särkilt attraktiva men de finns en hel del att vila ögonen på i övrigt på jobbet.

Här är en grej som alltid händer mig. Varje gång ja börja ett nytt jobb förutom donken så är de alltid en företagsfest veckan efter eller samma vecka. Och självklart är inte de här jobbet ett undantag utan på fredag smäller på ett ställe som heter taket.
För att beskriva de bättre så är faktiskt nattklubben på taket och dessutom för er som var i bulgarien så minns ni Lazur att dem hade en pool i klubben och de har vi med här.
Så om ja ska gå så kan de bli roligt. Vi får väl se.

Nu blir de dags att flytta hem och ta upp fotbollskarriären som stått i stå för festande i östersund under 1 år. Börja på torsdag att träna igen och se fram emot matchen nästa vecka som vi har på hemmaplan i Rusksele där ja troligen kommer göra comeback som bänknötare.

Jag hatar den här grejen att man träffar en tjej man faktiskt gillar, verkligen precis när man flyttar och vi har redan givit upp långdistans förhållande, så man kan säga månaden är precis som ja tidigare sa ett helvete.
Nu ska ja inte klaga mer och om ni undrar hur kan skriva i bloggen när ja inte har internet beror de på för att ja för tillfället bor i umeå tills på onsdag hos Sandra.

Take care så syns vi östersunds gator sista helgen i juli då man blir 22 år gammal tillsammans med Chrille.

//Clemme

Inga kommentarer: