30 juli 2008

Summering

Nu har nästan allting fått sitt slut.
Nästan alla besvär är borta ja har gjort allt ja kan och nu imorrn torsdag ska ja åka ner till ösd.
Ja KOMMER INTE gå på yran om ni tror de pågrund av de dyra priset och dem dåliga artisterna.
Utan bara för att fira mig och Chrille, kommer ja ner denna helg och ni får gärna hälsa på mig om ni ser mig på stan. Ja måste tacka för eran tålamod med mig har varit jäkligt disträ på sistone, men de blir så när man har mycket att tänka på.

Grattis Sonja, Peter, Speciellt Hjalle som också fyllt år under denna vecka och ja står på tur och sedan är de chrille på söndag.
Födelsedagarna haglar nu som de vore fri utgivning på kött för hundar.

Nu på söndag glider ja och 7 grabbar till iväg till Cypern för att leva livet och ge oss svenskar ett dåligt rykte. Vi blir borta hela två veckor och under den tiden så kommer Sverige att stanna upp tiden hoppas vi. Så vi inte missar något när vi är borta.

De fanns en tjej som gjorde mig glad ,men självklart så har Gud planerat att ja skulle träffa henne precis när ja skulle flytta och dessutom ska hon flytta också.
Om ja inte sagt de tidigare så är ja troende. Ja är döpt och konfirmerad som Katolik och de har sina skillnader jämfört till er Kristna. Så Gud har planerat att ja ska vara singel och göra livet hårt för er andra singel brudar på marknaden men nu ska ja lensa Ayia Napa och sen inre landet skogarna vill säga. Utbudet är inte stort men man får roffa åt sig de lilla som erbjuds tills man flyttar till Umeå som Hjalle kommer göra.

Vi syns på stan under dem närmaste 4 dagar och sen får ni ha de så bra så ska ja festa och sola åt er i cypern.

Ta de lugnt/ Eran Gud Clemme

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha, här var man first-timer kommentator.. men du lyckades fånga mig att läsa iaf tönt ;P inte så många som lyckas med det, så var stolt.. :) men annars var det väl kanske inte världens roligaste delar i bloggen... jaja, ha det bra på cypern... festa åt mig också ;P