18 februari 2008

Att påverka folk

Hej.

Denna blogg blir lång som ni har lite tid så läs den sen, för ni måste läsa hela för att fatta poängen.
Nu var de ett tags sen man bloggar men ja har bara väntat in rätt material.

De har hänt mkt dem senaste veckorna så ja vet inte var ja ska börja.

Men vi kan säga så här förra veckan försökte ja verkligen lyssna på era kommentarer och se Carolina Gynnings programmet och denna gång såg ja en halvtimme av programmet och vet ni vad??
Ja tycker fortfarande de är lika intetsägande (innehållslöst) som namnet.
De enda positiva ja hitta i programmet var Dolphan (Dolph Lundgren) var sjukligt vältränad för att vara 50 påminner lite grann om Sylvester Stallone och märk att ja skriver lite.

I helgen hade ja de kul festade på fredagen sjukligt många som kom förbi hade räknat med cirka 12 pers i min etta , de kom sammanlagt 25 pers vilket firades högt av mina polare som fick de till rekord i antal människor i min lya.
Märkte efter fredagen att mina stereodosa var försvunnen och att ja får höra av min polare att de var en tjej som tog/råka få med sig den men de spelare inte så stor roll för mig om dem lämnar tillbaka den snart.
Jag har hört av mig till den personen men hon svara inte och de är för mig tecken vilka man ska lita på eller inte. Hade de varit pengar hade de varit logiskt men vem fan tar en stereodosa????

I dag pratade ja med polare och vi insåg redan två dagar innan eller de var Pontus som sa de först men ja och mina andra polare höll med oss att de sjuka är med denna värld och stad är att de är har blivit så att tjejer har blivit mer lösläppt.
Dem tar för sig mer och vågar mkt mer och de är jättepositivt i all meningen men varje medalj har sin baksida och den baksida är att över dem två senaste månaderna har ja och flera bekanta träffat på tjejer som raggar på en fast dem har en kille och strular med en.
Hade de varit en eller två tjejer hade man inte brytt sig men nu snackar ja om minst 5-6 sammanlagt bara på två månader vem vet sedan tidigare vilka tjejer som egentligen har en kille men betett sig som singel.

Ni som känner mig vet att ja ofta byter namn och gärna långa namn på msn och de ja skriver kan folk reagera minst sagt. Ta till exempel en tjej som heter Caroline Karlberg från Köping.
Ja kommer alltid vara hatad av henne för vissa saker men grejen är att ja har nu vuxit lite grann och insett allt ska man inte skriva om, men för mig om ja skriver något som typ verkar påhoppande är de för att få reaktion vare sig dem är arga eller glada kommentarer.
Ja vill få en debatt och liksom se va ja till exempel missat eller om dem inser att ja har en poäng och om de nån enstaka gång påverka deras liv också då är min dag gjord.

Idag hade ja en field day som ja kallar de. Vet ni inte de så är som att släppa ut en varg på grönbete fullt med får, ni vet djuren får & han tar varje chans äta fåren och lyckas oftast med de han gör.

I alla fall så skrev ja de där med tjejer på msn att dem inte är logiska i sitt tänkande för oss killar men för tjejer är de samma sak med oss killar men tittar man överlag så måste till och med ni tjejer erkänna ni gör mer orationella beslut speciellt i kärlek och relationer. Ja bråkade med en tjejkompis halvsyster på msn eller va fan säger ja. Hon blev piss sur på va ja sa och ja debatterade för mina åsikter och shit va kul ja hade de.
De roliga är med tjejer som är förbannade är att dem kommer ihåg allt verkligen allt slänger verkligen de på en. och vi sa de ena efter de andra utan att använda personliga påhopp och till slut sa ja så här, "Gillar man inte de man ser så behöver man inte titta. Så enkelt är de .
Du kan nu antingen sluta skriva till mig åh till och med blocka mig eller bli ännu mer förbannad & skriva ännu mer eller så kan du helt enkelt acceptera att ja har en poäng. your choice."

Och vet ni vad? Hon gav med sig fast hon var riktigt förbannad och sa att ja har en poäng och de enda ja ska göra akta för att trampa på någons tå för de kan skada dig för resten av ditt liv.

Nu var ja mäkta imponerad av mig själv och hon lite grann för är de något killar vet så är de svårt att få en riktigt förbannad tjej att erkänna att man har rätt och inte ge sig på ett personligt påhopp. och de är även där ja är imponerad av henne att hon tog de som värdig dam och inte gav sig på mig för då hade hon visat omognad och att hon hade slut på vettiga argument.

Tror inte de här gäller hela sverige utan ja syftar bara på östersund.

Har ni åsikter lämna en kommentar anonym eller med namn så är mkt möjligen ja bemöter kritiken.
Ja denna blogg blev lång men de var en rolig dag ju . Take care until we meet again.


//Clemme

3 kommentarer:

Peter Bengtsson sa...

Haha Clemme, vilken hjälte du är!

Anonym sa...

Haha jaa... ha? mm tur att jag har flyttat från denna stad och blivit en mogen dam som kan återvända ibland med värdighet och ett stolt leende på läpparna ;) synd att ni fina killar ska tampas med dumma tjejer dock som inte nöjer sig med att ha kakan men vill samtidigt ha andras.. eller nåt xD LOL men you know.. mkt vill ha mer, ragga för faen inte på krogen bara, det funkar ju inte.. Har ngn annan än jag provat att hitta bra personligheter på nätet? It works!

Anonym sa...

haha meh clemme :) jag hatar väl inte dig din larvpotta =) ha de bra i norge! kramkram caroline