26 mars 2008

Onsdags smörjomgång

Vaknar denna onsdag med en tanke.
Okej med två tankar de kan vara vara min sista dag på aditro och
att shit va klockan är mkt ja kan bli försenad till jobbet.
Efter lite påtryckningar från min Turner, just de du är min turner så har hon fått mig att blogga lite oftare .
Ja ska göra de kortare nu för tiden.

Ja orkar inte gå in på hypen men Björn Gustavsson trots att de börjar dra mig på nerverna när alla tjejer runt mitt bord börja snacka om honom hur rolig han är och speciellt mickan försöker verkligen övertyga mig att han är rolig men de bara inse ja gillar skämt med en poäng i.
De har inte Björn Gustavsson men ja låter de som sagt vara.

Imorrn börja jag på mitt nya jobb har en testperiod först för att se hur de går men ja
hoppas ja kommer igång och får jobbet för ja behöver verkligen ett miljöombyte känner jag.
Roliga regler iaf bland annat att på lunchen & fika är de förbjudet att snacka jobb.
Skönt att man känner chefen iaf.
Idag satte ja mirja på plats med gårdagens churn och de är faktiskt prestation i sig att ja hamna
topp 4 på bonnier, när man tänker hur min anstränings nivå & ambition är i vanliga fall så är faktiskt prestation lika bra som OS-Guld i lillehammer för Hockeylandslaget.

Dags att jobba igen

//clemme

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pfft..DIN Turner? Je rajt:P haha... va e det nu för jobb som väntar Gåsen?

Anonym sa...

Jobbar på hjärtat

Anonym sa...

jasså nytt jobb? ja vissa har de bra=) din turner? knappast, hon är vår=)=))

Anonym sa...

Men det här har du minsann inte nämnt ngt om! Ut med språket nu- vad är det för jobb?