30 mars 2008

Bakis söndag. Lika jobbigt som att föda barn.

Ja ni ser ju rubriken de stämmer överens med min fysiska status.
Nu är de inte så att ja ångra mig för ja hade riktigt kul.
För att ni ska förstå hur mkt ja drack så sammanfattar ja de så här.
Två öl två cider och en Mintu black.

Nog om de. Jag såg lite kommentarer att folk undra va ja jobbar med så är de så att ja jobbar just nu på eniro och hitta.se nya konkurrent som heter gul.se. Jag har 5 testdagar för att se om de går bra och ja känner troligen kommer ja inte fortsätta där men de kan förändras snabbt.
Oj de här måste ja säga har inte sagt de till någon än men ja har första gången i mitt liv träffat en person som lyckats få sparken från Aditro. De finns totalt 5 stycken som fått sparken från Aditro i deras historia. Då menar ja få sparken inte slutat själv.
De är fanimej mig en bedrift för jobbet är sjukligt slappt. Ja kommer inte säga namn på den personen men de illa att få sparken därifrån för då vet man att man inte har någon större arbetsmoral.

Hahaha roligt den där testgrejen ja skrev om för två inlägg sen att de var bara en enda person som gissar rätt och av rätt anledning fast hennes trovärdighet är inte så stor ändå i detta fall.
Resten gissade fel och sa att testet var fel och blablabla massa ursäkter folk kan komma på , nästan så att ja är imponerad över hur kreativ folk kan vara när de gäller att hitta på ursäkter.

Nä nu måste ja ligga ner för ja får ont i huvudet av att sitta upp skriver mer i veckan, för att de lär bli jag eftersom pontus lathet gör de mer troligt att ja går på yran och ser Kent och Winnerbäck än att han skriver nästa inlägg i bloggen. Och som ni vet skulle ja hellre kastrera och sterilisera mig än att gå & se dem banden live.

//Clemme

Inga kommentarer: