14 mars 2008

Torsdagsmys

Hej.
Rubriken har inte mkt med texten att göra.

Sitter här på natten kollat klart på allting som finns att se på tv. Tidigare idag har jag varit och handlat käk med mina polare på stan eller rättare sagt willys och ja kom fram till de är tur vi hade tid över eftersom de som in ihelvetes lång tid att handla klart allting. Först och främst måste vi i fortsättning komma överens om vad vi ska äta och sen vem som ska köpa vad.

Nu börja ja ärligt förstå varför de bli så många catfights genom åren för att ha tjejmiddagar.

Dessutom hann jag idag ge världens bästa råd.

Så här skrev mirja.
"Har sjukt okul idag. Legat hemma ett par dagar nu och varit sjuk. Dricker massormassormassor med tea, kan yang och echinagard. Hoppas kunna jobba imorgon i alla fall."

Här var mitt svar.

"va fan enda grejen som hjälper när man är sjuk är att dricka läsk och massa skit mat och sen spy ut de igen då blir de fint igen =)"

jag är märkta stolt över rådet vilket bevisar min storhet som killen som ger världens bästa råd.

Just nu är de min stora favorit privat dektetiv på tv magnum mannen med dem enorma korta shortsen kolla häftiga mustachen.

Nu blir de åre ihelgen med grabbarna vill säga jag ,frukke och p (pontus) samt wille.

Skönt att komma bort från stan vi ska till och med laga önska oss lycka till de kan behövas och sen ska gå ut på krogen.

Finns mkt ja skulle kunna skriva om men ja orkar inte ja vill sova nu vi hörs på måndag igen.

här är lite bilder på utsikten från våran nya kontor på jobbet vi har flyttat från stan till i5 nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

d o h. Behöver jag säga mer? :P Tack vare ->min<- mirakelkur är jag up and running på jobbet..! Hade jag lytt ditt råd hade jag legat hemma spysjuk istället ;) Nu är jag till och med så pigg att det blir en afterwork-öl + basket ikväll

Anonym sa...

Haha, betyder den meningen att du brukar ha tjejmiddagar o att du och Pontus hamnar i besvärliga o kinky catfights? =)

Anonym sa...

nej tina vi brukar inte ha tjejmiddagar ja menar att med tanke på vi tog väldigt lång tid med att bestämma oss om vad vi ska äta förstår ja nu också varför ni tjejer bråkar ofta vid tjejmiddagar:P
Enda anledning vi inte kom överens var att ingen av oss är världens bästa kock

Anonym sa...

Je rajt=) Försök då handla med en som e helveg och en annan som e demiveg plus glutenintolerant:p det tar sin lilla tid kan jag lova.. (Och jag VET att ni brukar ha era catfights,, har ju sett dem live hehe)