17 juni 2008

Förklaringarnas blogg.

Låt mig förklara. Så vitt ja vet är en blogg en sorts begränsad dagbok där man kan skriva mycket om sin vardag och även om sina tankar kanske inte precis allt men de mesta.
Om ni är av en annan så åsikt så tala gärna om de för mig.

Jag har fått beröm och kritik. Eftersom kritiken är helt obefogad eftersom kommentarerna spårade ut så kommer ja inte ta bort inlägget. Ja skrev neutralt och om dem som klagar anser att dem inte gjort något fel så borde dem inte ha något problem med de ja skrev vill säga.

För att återgå till de något roligare så är de idag tisdag är en skön dag. Har precis vaknat vilket säger mycket om vad jag gör på dagarna. De är så ja har så tråkigt på vardagarna är hemma eller jobbar men då jobbar inte ens så många timmar så de känns värt att fortsätta så här. Om inget underligt händer dem närmaste 2 veckorna så kommer ja troligen flytta hem och jobba där hemma med skogsplantering eller nåt sånt och sen till hösten dra till norge själv eller med någon de avgör ni andra.

För nu har tina lyckats få mig på kroken med att åka jorden runt nästa år. Och de ska ja banimej göra. En sak ja aldrig kommer förstå är VARFÖR alla tjejer säger vad dem egentligen tycker om en typ ett bra tag efteråt istället för att visa de lite fint sätt nästan direkt. Är de jakten på de omöjliga som lockar er eller vad? Okej turner nu råka jag generalisera igen men då menar dem flesta tjejer fungerar på de sättet. Så ta de för va de är .
Snart är de tydligen midsommar och jag har blivit tillfrågad av 8 personer vad ja ska göra då och mitt svar är samma som då. Jag vet inte.

//Clemme

6 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Varför kan du inte ha kvar kommentarer som läsare skrivit??

Anonym sa...

nu är turner hemma från bulgi. satan vad mörbultad man är haha... pfft jag hoppas inte den generaliseringen var en pik till mig!

Anonym sa...

Kan du svara på varför du inte kan ha kvar de folk kommenterat?

Om oss sa...

jo kan svara på de.
Efter jävligt mkt eftertryck av dem som lämnade kommentarerna har ja tagit bort dem eftersom dem hotade mig att anmäla bloggen. därav ja tog bort den helt enkelt.

sorry men de var inte mitt val.

Om oss sa...

jo kan svara på de.
Efter jävligt mkt eftertryck av dem som lämnade kommentarerna har ja tagit bort dem eftersom dem hotade mig att anmäla bloggen. därav ja tog bort den helt enkelt.

sorry men de var inte mitt val.