1 juni 2008

En varelse med en osannolik tur.

Fredagens sjukaste citat .
Ja hängde med Carro och Elin på stan i fredags och vi pratade om allt möjligt, ja hade en osannolik flyt med allt ja tog för mig denna dag gissade rätt på allt på folks tankar och deras mellan namn bla bla bla. Carro försökte förklara hur vi killar tänker och sa då denna citat. "Ni killar gillar att ha en katt mellan bena" Först titta man förstenat på henne och undrar om hon gillade djursex innan man tog sin tid att förklara man kan inte säga sånt på svenska utan de endast fungerar på engelska. Jag fick till och med Elin och Carro att räkna antal tjejer som hade shorts som 80 tals Björn Borg under den dagen så ja behövde inte ens räkna själv utan dem gjorde de åt mig. Ja tror de finns ett speciellt namn för dem shortsen, men ja kommer inte ihåg de. Om ni vet va ja menar säg gärna till mig.

Fredagen löpte på hängde med frukke på kvällen spelade en kväll ja vill helst då Frukke redan beskrivit de på sin egen blogg men låt oss säga ja hade en av mina sämsta kvällar på basketplanen. Jag förbannar fortfarande Gud för de men antar han har något stort åt mig snart. Ni visste väl att ja är troende?? Hmm kanske inte sagt de än ändå.

Lördagen var fantastisk fin dag i Östersund tro mig, de var varmt men ja ska inte ge mig på att jämföra med Sthlm eller Skåne men de var varmt för att vara igloons hemstad. Iaf mötte ja upp Bagarn och Frukke på stan sa en snabb hej till Calle och Mirja som skulle som vanligt skulle dricka och gå ut ikväll. Mycket spiror som trimmats hårt i gymmen och på sportplaner under vintern visade sig ute denna vackra lördagseftermiddag så man satt och fundera de är inte så dåligt med tjejer i denna stad trots allt. Minigolfen behöver vi inte nämna då frukke och bagarn ödmjukt erkänner att dem var hästlängder efter mig. Ja var så gudomlig bra att ja fick Tiger Woods att gråta när han såg mina puttar. De var längesen de gick så bra för mig inom någon sport så ni får ursäkta och stå ut med mitt skryt för en kväll.

Nej nu ska ja iväg och träna fotboll behöver trimma kroppen för beach 2008 ayia napa i augusti.

//Clemme

Inga kommentarer: