10 juni 2008

Spontana hyllningar till mig

Spontana grejer is the shit.
Grattis Fruktstjärt i efterhand säger vi här. var med ett gäng på bishop arms på fredagkväll där ja på stående fot som de så vackert heter bestämde mig att hänga på Kim Lundberg med till Sundsvall. Så de ja gjorde var stack hem typ 2-3 på natten och sov lite sen åkte han och ja ner på stan systemet och satt på tåget till sundsvall. De blev en chill helg vill säga med en hel del öl lite amerikansk fotboll, hälsa på ett par tjejer man aldrig hälsat på i sitt liv hamnade på en villafest och vilket är de bäst man kan uppleva se mer folk som aldrig träffat och hmm öhh nej de här borde ja inte ens nämna här.
Kul var de iaf.

Har lagt upp massvis med roliga bilder på bilddagboken från den resan ja heter Clemme på bilddagboken om ni vill se dem bilderna.

På måndagen tvinga ja mig själv till Pontus för att se min Favoritlag sen 10 år tillbaka Holland som alla gillar att kritisera men igår visade dem allihoppa fast de ja redan visste hur bra dem egentligen var. Mellan matcherna gick vi till affärn och på vägen dit kom vi på en spontan grej vi skulle göra och de var sjuktligt kul. Vi tog till och med hjälp av P.S som ja kallar henne Pontus lilla syster Patricia. Vi kommer lägga upp bilderna på bilddagboken inom kort så då kommer ni förstå va roliga grejer vi kan få för oss att göra när vi har en kamera till hands.

Ja tycker synd om mig själv som jobbar 6 dagar i veckan denna vecka och den enda lediga dag ja har idag så har vi personalmöte kl.19 vilket gör att ja missar fotbollsmatchen ikväll men om ja har hinner ja se sverige spela.

//Clemme

Inga kommentarer: