10 maj 2008

Madonnas kropp är en Förbannelse.

Sitter här och Latar mig för vet inte hur många gånger de händer då ja är helt i min säng och inte reser mig för ens att käka.
Sådana dagar är riktigt sköna och ja kollar va som händer omkring och märker att många av mina kompisar orkar inte göra ett piss.

Nu har ja sett Madonnas video med Timberland och Timberlake och en sak som slår mig när ja ser de, är att förutom att Madonna ser fruktansvärt bra ut för att vara i 50 års ålder kroppsmässigt iaf.
De som slog mig var stackars barn som har Madonna som mor. Inte för att hon är en dålig mor men ja skulle inte vilja ha en mamma som ja vet att alla mina kompisar skulle inte en sekund tveka att kasta ens vänskap för att hoppa i sänghalmen med henne. Men tänk er själv så fort mamma Madonna kommer in i rummet och letar efter locktången då mina polare ser henne och man ser att deras hakor dryper av dregel. Poängen är att de är nog skönt att inte ha en känd och rik förälder och speciellt inte någon som riktigt bra ut för då sätts alla mina kompisar vänskap sätts på prov onödigt mycket.

Ja de var en tanke ja fick när ser musikvideor iaf.
En sak ja har märkt att kommentarer har sjunkit drastiskt med bloggen och de gäller nog inte vår blogg endast även dem kända bloggarna har kommentarerna sjunkigt fort. Så ja gråter inte när ja ser 0 kommentarer för ja har fått höra på sistone att bloggen är bra och folk följer den utan att kommenterar så ja är nöjd. Men kommentar är en bekräftelse för oss så har ni tid skriv gärna något för de uppskattas väldigt mkt ska ni veta.

//Clemme

Inga kommentarer: