5 maj 2008

Money makes people talk.

Pengar har sitt pris.
Ja de är vad ja skulle kunna sammanfatta av de tv-snuttet ja såg av sanningens ögonblick.
Ja skulle inte ens för några pengar i världen erkänna att jag önska att min flickvän hade silikon tuttar istället för naturliga. Okej nu gillar ja naturliga mer än silikon men poängen är att folk gör allt för pengar. Och de är bara tragiskt att folk gör allt för pengar.
Slutet av förra veckan var de Valborg och vad som är stort med Valborg de vet ja inte riktigt ja mena om ja vill se några träplankor brinna eller grenar så kan ja enkelt anordna en skogsbrand i vilken skog som helst. En kompis sa till mig att valborg är som lilla julafton alltså en dag man super hårt. Så hon tvingade med mig till en fest på körfältet och för en gångs skull måste ja erkänna att ja är glad när en del folk gör tvärt emot vad ja säger och tvingar mig att göra vissa saker. För de var kul den kvällen och man träffar folk som man inte trodde fanns i stan. Mer än så behövs inte sägas.

Har upptäckt att ja är orolig för min framtid, men samtidigt så är ja nog less på denna stads utbud och kan behöva en miljöombyte som de så vackert heter. Får se hur vi löser de senare i Maj. Snart tar en del ungar studenten och de grattar vi dem till eftersom ja inte kommer vara i östersund när dem här tar studenten, så ni får klarar er utan en galning på stan som begär att ni ska sjunga så ni tappar rösten.
Imorrn är de dags att blogga lite om musik igen.

//Clemme

Inga kommentarer: