25 april 2008

80-tal musik ihopblandat med vårvärme

Sitter här och glassar på jobbet.

Ja vet de kan vara skönt att jobba ibland måste ja säga fast de känns lite tomt runt mitt bord där alla utom en har slutat och hälften dragit till vemdalen. Har inte riktigt förstått dragningskraften kring vemdalskalet, men så har ja inte vart där så ja kan nog inte förstå de hela ändå.

Angående musik så har man börjat söka sig på andra områden nu när hiphop och rnb börja stagnera med bra låtar visserligen kommer madonna väldigt hårt på den fronten men de finns ingen större dragningskraft längre kring de genre som förut var så bra.
Pontus har ju övergett den genre för Rock helt och hållet eller bör säga Kiss, white stripes.
Jag har också börjat lämna de men inte helt och hållet ja har en blogg som gör att ja har koll på all ny musik, men nu har ja börja gå bakåt i tiden till 80-tals rock som Duran Duran och sådana artister för att inte glömma Guns Roses.
Jag är oroad för att ja kommer börja klä mig i lite mer indie stuket nu när ja börja gilla indie musik så mkt och skorna ja köpte igår var ju åt de hållet och ja gillar dem. Nu undrar ni säkert varför ja oroar mig för de men har ni sett en blandning mellan indie kläder och vanliga modekläder?? Exakt de brukar inte bli så bra blandning. Den som lever får se, de kanske bli bra till slut.
Trevlig helg så kanske vi ses på hemmafesten ikväll.

//Clemme

Inga kommentarer: