5 april 2008

Jag gillar Kiss

Jag har legat på latsidan när det gäller bloggandet. Nu bloggar jag egentligen enbart för att jag jobbar och har tråkigt. Jag har kollat varenda sida som existerar, så sista utvägen blir till att skriva några rader här istället.

Nu pratade jag nyss med den elfte eller tolfte personen (kanske fjortonde) som blandar ihop det här med sms och pms. "Kan du skicka ett pms?" undrar dem. Jag kan bara föreställa mig hur det ser ut i deras hushåll när de ska beklaga sig över frugans humör. "Min fru är grinig, hon har fått sms.".

Förresten. Jag fick ett brev med kiss i brevlådan häromdagen. En biljett till Kiss som spelar i Stockholm stadion den 30:e maj. Kommer bli grymt kul! Jag, Wille och Martin ska bo i ett fisförnämt vandrarhem i gamla stan. Fyfan vad jag längtar!

//P

Inga kommentarer: