23 april 2008

Sol och värme ihopblandat med idioti.

Dagens ungdomar.
Softade igår på stan med wille där vi konstaterade att våren har verkligen slagit till mot Norrlands guldgruva iform av Östersund. Är de bara jag eller så ser alla tjejer fruktansvärt mkt bättre ut på sommaren än på vintern? Eller kryper dem riktiga snygga tjejerna fram ut runt slutet av våren ? Ja tror mer på att vårkänslor på killarna fördunklar omdömet plus att tjejer med riktigt fina former tvingas klä sig lättare i och med värmen istället för att gömma sig i stora bylsiga kläder. Nog om de.

De är just de här som får mig att börja undra om folk är riktigt kloka är just den här artikeln, nog för kändisar påverkar mycket i vårat liv men de är blir ju bara löjligt med tanke på att just dem inte är guds duktigaste barn. http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2338100.ab

Igår blev ja lite ledsen när ja inte fick se de soliga CSI Miami på tv men ja fick nöja mig med lite 70. show istället. Blir nog lite mer läsvärt imorrn för nu kollar ja på tv samtidigt som ja skriver. Take Care så vi ses vi på bloggen imorrn.

// Clemme

1 kommentar:

Bagarn sa...

Ja det är vell klart att de ser bättre ut på sommaren, på vinter gömmer sig ju alla i stora jackor, mössor osv... Sommaren är den bästa jag vet! "För man ser tuttar, tuttar, tuttar överallt
Hoppas att det aldrig någonsin mera blir kallt
Ni ska veta att jag hela vintern svalt
För att orka att se tuttar överallt"