15 april 2008

Rösten bakom den stora frontmannen

Hmm efter senaste kommentaren borde ja bli mer försiktig men inte faan ska ja bli de.
Den skrev att ja klankar allt och alla och de är inte sant om den hade sett vad vi har skrivit genom dem här månaderna så har vi också skrivit positiva saker.

De här har ja inte talat om för många, men eftersom de var ett tag sen ja skrev något positiv, så de är väl dags nu. Är de någon som vet egentligen varför ja flytta till östersund??
De var inte för stan har så mkt erbjuda de vet ni som bor här, utan för att ja har mina vänner här.
Så de är dags att ja hyllar dem. Utan er hade ja inte vart här och varit så lycklig som ja är nu, ja har ju ett liv faktiskt och ja har flyttat hemifrån och vuxit upp (tror jag) och tar hand om mig själv. De är ju dem här 5 personer som ja hyllar nu och sjukligt nog har vi alla känt varandra sen vi var 6 år. Hur många har sådana tajta barndomskompisar? William, Pontus,Marcus,Fredrik,Christian.
Ta åt er och kom ihåg ni är mina bästa vänner.

Jag är inte guds barn själv, men ja har för mig blogg är till för att skriva va man tycker och tänker inom sig därav att de kan vara många negativa tankar ibland. Nu tänker ja inte försvara mig men ja skriver utan förbehåll och de känns rätt helt enkelt.

Jag har lärt mig av dem stora bloggarna som Henrik Rydström och Robert Laul att man ska vara personlig och attackera med ögat i glimten. Så lär er att läsa mellan raderna för exakt allting som står där menas inte bokstavligt talat. De där med supermodell var intressant för ja fråga många samma sak och dem är lika oförstående som jag.

Nä nu ska ja gå ut till våran värme i Norrland som äntligen kommit, bättre sent än aldrig.

//Clemme

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker mest det var väldigt fegt att inte våga stå för sina åsikter utan underteckna som anonym.

Om oss sa...

tack så mkt mirja=) ja håller med dig.

Bagarn sa...

Vore ju tråkigt om alla hade samma åsikter om allt..