6 april 2008

Prov och lite Naket naturbehov.

Blir ett mkt kort inlägg.

Igår var de dags att göra provet och självklart gick de bra första timmen.
Svenska delen var inte så svår och sen kom engelskan som inte heller var något stort problem och allt var frid och fröjd. Sen måste gud ha snetänd på mig för ihelvete varför ska de gå bra för mig på prov utan anledning, så då jäklar ska matte delen komma fram på högskoleprovet.

Okej ja har mkt lätt för tabeller och sånt skit men sen blev de bara värre och värre och till slut tog dagen slut. För er som undrar så nej ja har inte kollat upp rätt resultat för ja vill inte ta bort de lilla självförtroende ja har kvar än. Jag gick ut på lördagskväll alltså samma dag som provet och man kan säga ja gick ut själv till först en förfest sen hamna ja på marite där de var 70-tals tema.

Ja skulle kunna berätta om vilken SJUK ja menar betoning på SJUK kväll de var men ja vet att de finns folk som inte är byxmyndiga som läser denna blogg så ja håller de för mig själv.
Låt oss säga kvällen sluta gott och ja längtar till nästa gång.

Jonas Lantto vilken jävla kung då menar ja inte på fotbollsplan.
Den här klippet är så jävla kung höll jag på garva igenom den.
http://www.gefleiffotboll.se/bilder/spelarpres/lantto.html
Har ni några kommentarer lämna de sen här på bloggen.


//Clemme

Inga kommentarer: