20 april 2008

Känslor och dumheter

Nyss hemkommen och hyfsad nöjd.
Hela helgen var riktigt soft och ja gjorde faktiskt nytta fast de var en chill helg.
Såg denna artikeln och tänkte fyfan va sjukt och så uppenbart de inte går att genomföra. Tro mig ni vill läsa denna artikeln.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2296543.ab Hur tänker folk egentligen?????

Är de något ja är imponerad är de artister förutom winnerbäck vars stora förmåga som artist är få mig att somna eller lida. Jo de ja vill säga är ja är imponerad över artister som lyckas förmedla någon sorts medkänsla genom sina låtar. Hur gör dem de egentligen ? Och de är ju ännu större prestation om de inte är något personligt som de har skrivit. Jag hörde Rihannas senaste låt Take a bow och blev förvånad va sårad hon måste vara när hon skrev låten eller vem de nu var de handla om. Man får den där sympati känslan över artister med miljoner på banken och vars största problem är om dem ska hummer eller kaviar till frukost.

Om någon har tid så får dem gärna förklara de för mig, för de är något ja skulle vilja lära mig faktiskt. Ja nu blir de kort för de är dags att packa upp grejerna för imorrn ska man tillbaka till jobbet. Men märk nu att ja skriver mkt oftare på bloggen. Jag skrev till och med igår de du bagarn och turner de mäkter inte ens ni med.

//Clemme

1 kommentar:

Bagarn sa...

Haha jodu jag har nog koll på dig. :P