14 april 2008

Kedje-sms förbannelse

Vill varna nu för att de kommer bli en kontroversiell inlägg på bloggen.

De har varit en skön helg där ja såg att lilla Suss har kommit in i mainstream och skaffat en blogg också. Sen utöver de, var de jobbfest på fredag och de hände något så otroligt att ja var väldigt blyg där och ni som känner mig vet att de är ovanligt. Sen började ja ta för mig och vips så lärde ja känna en tjej som heter Linda och Kim riktigt schyssta tjejer. Nu känner ja Kim lite grann sen boxer tiden men hon är svår att prata med. Lärde känna en del personer ännu mer samt man träffa folk från vilhelmina bland annat.
Hur som helst de var en trevlig kväll och på lördagen var de födelsedagsfest hos marie.

Själva förfesten var kul men krogen måste ja säga sög förutom den där polisen som ja såg gå in på krogen och dem där sjuksköterskor som måste ha varit minst 7-8 st. Fick mig att minnas tillbaka min period på sjukhuset eller iaf längta dit om de finns sådana sjuksköterskor där.

Igår sa frukke sätt en blomma framför namnet på msn för att beklaga sorgen av engla, vilket ja självfallet vägra göra, sen idag så fick ja kedje-sms att tända ett ljus för henne vilket ja självklart inte gjorde. Missförstå mig inte står hon i rubrikerna så är de klart ja läser själva rubrikerna och men ja läser inte texten. Ja anser att bara för att aftonbladet uppmärksammar henne innebär de inte att ja ska sörja henne mer än dem barn som dör i cancer eller blir skjutna i annan del av världen. De är tragisk de som hände men varför ska ja engagera mig för att de kom med i aftonbladet??

Är de något ja HATAR så är de kedje-sms , så ja bestämde mig för att göra en parodi av kedje-sms vilket ni måste ha fått. Nu är ja ganska säker på många blev irreterande på mig, men ja står för vad ja säger och hur många där ute kan säga med handen på hjärtat att ni stöttar röda korset som ja gör med pengar?? Ja skänker pengar vid varje tillfälle ja har. Ni som fick mitt parodi sms och är sura, va inte de utan ta upp de med mig istället. Kom ihåg att parodi sms.et inte hade något speciell koppling till Engla.

Ja ber om ursäkt för att ja inte bloggat tidigare men ja har inte haft tid till de ja har sökt lite jobb.
Ja borde säga vi är två om denna blogg men , ja låter de vara osagt.


//Clemme

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte känd för att klaga och skälla ut folk, men du får fanimej ge dig!!!

Du klankar ner på allt å alla, en liten tjej har blivit mördad och du verkar inte ens bry dig, du säger att poliser e svaga som blir spöade av tjejer.. du skulle nog inte palla en arg tjej heller.. för hon var arg!! Det handlar inte om att vara spinkig/biff eller inte.. är man arg så nog fan får man adrenalin nog för att meja ner en boxare!!
Så please! lägg ner ditt gnällande, folk uppskattar det inte.. Å det var tur att jag inte fick ditt sms igår.. då hade jag tänt till redan då!!!