9 april 2008

Förbluffande Rubriker

Hur går de till egentligen ?? En supermodell misshandla en polis.
Missförstå mig inte en tjej kan vara stark men om ja inte miss minner mig själv så brukar inte modeller vara grym på att se ut som biffar. Så hur klen var polisen då om han/hon fick stryk av Naomi Campbell?
Nu vet ja att de var bara rubriker att hon inte säkert gjorde mer att vägra visa sina väskor. Men grejen är ju att rubriker på dagens tidningar börja bli löjligare för varje dag som går.
Till exempel ordet Chockande nyheter eller skandal har förlorat sin poäng ändå sen Aftonbladet blev stora. Sen stod de att hon hade misshandlad en hemhjälp med en mobil?? Seriöst va tog hon sen Gucci väskan och klyvade hemhjälpens ben? När hon såg en mobil komma flygande varför flyttade inte hemhjälpen på sig för?? De blir bara löjligare & löjligare rubriker nu förtiden.

Ja har kommit på den perfekta isbrytaren hur ja ska döda tystnaden på ny fest:P
Den innehåller mig,sprit och tjejer och en liten detalj till. Mer än så säger ja inte än.
Jobbet på aditro har på något konstigt sätt blivit trivsammare och arbetskamraterna ännu mer trevligare och mer närgångna än förut vilket är litet wierd.

Eftersom ja lovat att hålla inlägg kort så ska jag göra de med att avsluta de här.
Nästa inlägg kommer nog inom två dagar.

//Clemme

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer INTE använda dig av isbrytaren nr 1 på aditrofesten i alla fall va? :O Då kommer jag garva ihjäl mig