3 april 2008

Födelsedagar och Rastlösa dagar.

Ja då var denna dag över.
De var den tredje dagen i rad jag har varit ledig i början av denna dag klättrade ja på vägarna av inget att göra. Okej ja mena ja klättra på vägarna av inget ROLIGT att göra.
Förstår inte hur man klarar av att vara arbetslös, för man måste verkligen ha mkt fritids sysslor.
Ja har redan kommit på 3-4 aktiviteter att göra nu iaf för ja insåg anledning ja inte trivs har inte så mkt med staden att göra utan ja har för mkt fritid de är ingen lätt jargong att ha så mkt fritid.

Måste först och främst Gratulera mina systrar som fyller år idag morsan krävde att ja skulle ringar och väcka dem kl.6 men chansen att jag gör de är inte så stor.
vilket var de som hände ja vakna kl.13 hade ett sms och två missade samtal dock var inte sms.et från morsan. När ja sen ringde skällde hon ut mig och bad mig sen att återkomma när dem kommit hem. Alltid roligt med ringa hem till familjen.

Idag fick ja samtal från Maggan vilket var ovanligt & otroligt roligt och för 5 gången i följd har hon lovat att hjälpa mig att få ordning på lägenheten men ja hoppas de sker snart för ja vill verkligen inte vakna med uppvärmt käk vid fötterna. Ni som har varit hos mig förstår va ja menar.

Ja fortsätter på de där med kändisar i ett kommande inlägg kände bara för att skriva av mig och nu måste MIN TURNER erkänna att ja är en bättre bloggare än henne.
De konstiga i min förra blogg hade många åsikter men våga inte skriva de här i kommentar. Hmm undra om ja är för stark karismatisk person, så att ingen våga mäta sig med mig eller så kan de vara så att folk inte har något säga helt enkelt???

Mina tankar går till spelaren som dog igår efter ha ramlat i en duell med en motspelare och slagit i huvudet i betongväggen.

Ja vet att ni inte gillar fotboll men erkänn att de här är ett riktigt snyggt mål??
http://www.youtube.com/watch?v=3TpVbkYUNm4
Hör och häpna till och med Marie har lyckats göra något ännu snyggare. Återkommer med de senare. Vi hörs ihelgen efter högskoleprovet på lördag. Önska mig lycka till för de behöver jag.


//Clemme

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pfft, du jag bloggar ju nu igen när blogg.se äntligen FUNGERAR=) Och just nu försöker jag pimpa bloggen, iigeeen... Suck.. Har ju skrivit en dikt o allt:P då snackar vi rastlös, va! Haha..

Bagarn sa...

haha jo du kan verkligen behöva få hjälp av Maggan det kan du verkligen behöva, eller så får du skriva ett brev till Fab5:P